de stand van zaken

Inmiddels zijn we alweer ruim een maand verder in het jaar en wat is er veel gebeurd in mijn persoonlijke wereldje.....
Ik gaf me in februari op voor mijn eerste beurs in september en bedacht hele ideetjes en kwam bij voorbaat al tijd tekort.....
In maart overleed mijn lieve vader plotseling en een week later moest mijn zwangere schoonzusje onverwachts het ziekenhuis in vanwege de ongeboren baby.
Mijn haakwerk ligt in die tijd ook stil, ik ben nu sinds een week weer voorzichtig aan het werk gegaan.
De deken voor mijn schoonzusje is bijna klaar, ik ben bezig met de rand.....de foto's zijn al gemaakt dus zo gauw het babytje er is komen de foto's op de blog want ik mag de kleuren nog steeds niet verklappen....
Ook ben ik bezig met de verjaardag van onze dochter, zij heeft mega mindy als thema, met als partijtje een prinsessenfeestje.....
Ik hoop weer meer te laten horen van mezelf vanaf nu!
Lieve groetjes.


mijn vaders begrafenis

mega mindy voor dochterlief
It's a long time ago I wrote on my blog, a lot happend in between....
My dear father past away, my sister in law needed to go to the hospital because the baby was not doing well, all reasons to stop crochet for a while. Since last week I started up again, my baby blancket is almost finished, pictures will follow.... I hope to write more offen from now on. Kind Regards!

Reacties

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers