zelfgemaakte zpagetti

Dit is mijn werkstuk van de laatste week, op internet gelezen van zelf haakkatoen maken van oude t shirts....mijn moeder had er vier in de opruiming dus mooi voor een experiment. Het is even knippen....maar het resultaat vind ik erg leuk geworden. Dit is een combinatie van drie t shirts uiteindelijk. Leuke manier van duurzaam, recycling en stevigheid! Dus mocht iemand nog t shirts over hebben, mail me maar, ik hou me aanbevolen!



Bag made of old t shirts......make your own zpagetti yarn. I like the result of three used t shirts, it's an other way of crochet.

Reacties

  1. Ziet er grappig uit, anders dan dat je het zou breien, beter zelfs!!
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

poppenkleertjes

genaaide mega mindy cape

Gehaakte Polswarmers