gehaakt windlichtje

vandaag vierden we de verjaardag van mijn schoonzus, en natuurlijk kon ik het niet laten wat creatiefs te maken voor haar.
Ik maakte een gehaakt windlichtje voor haar in de kleuren van de woonkamer.
Als basis gebruikte ik opnieuw een accubakje, kaarsje erin en klaar.
Ik hoop dat ze er lang van mag genieten!
Ik vond de kleurencombi zo mooi dat ik nu in de zelfde kleuren bezig ben met een kussen, als hij klaar is zal ik een foto ervan posten op mijn blog.
het gehaakte windlichtje bij daglicht, met een kaarsje met flits en met een kaarsje zonder flits.
the candlelight in daylight, in evening with flashlight, and without flashlight


For my sister in law I crochet a nice candlelight in the colors of her livingroom. I hope she will enjoy it for a long time.
Because I like the colorcombination, I decided to make also a pillow in the same colors. When I finish it I will post a photo on my blog.

Reacties

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers