mijn eerste amigurumi's!

Voor een trouwerij was de vraag om iets van paardenvoer/snoepjes etc. mee te nemen omdat het bruidspaar weg is van paarden. Ik vond dat een beetje saai als zo'n honderd gasten met wortels zouden aankomen.....dus ik pakte mijn haaknaald en ging de uitdaging aan met het rondhaken. De wortel is een eigen creatie geworden, deze lukte niet rond, dus het zijn twee platte vlakken aan elkaar genaaid.
De appel en de peer komen uit het boekje Lieve knuffels zelf haken van Ana Paula Rimoli.
ik heb de gezichtjes weggelaten.

de bixbrokjes en de suikerklontjes zijn ook naar eigen ontwerp gemaakt. Ik ben er zelf best tevreden over, het is nog niet perfect, maar het is een leuk begin!




For the wedding of my friends we where asked to bring some food for horses, because they like horses a lot. I didn't like the idear of seeing hundreds of carrots, so I took my crochetneedles and started to be creative. I made my first amigurumi's. Unless they are not perfect, it's a good start and I was proud of my results.

Reacties

Populaire posts van deze blog

poppenkleertjes

genaaide mega mindy cape

Gehaakte Polswarmers