gebreide minimutsjes

zo, en dan nu even iets totaal anders hier in huis.
Ik las een paar maanden terug over de goedgemutste breicampagne van Innocent Smoothies.
Hier kun je mutsjes breien voor smoothieflesjes en elk verkocht flesje met mutsje dat in de winkel staat in januari 2013 schenkt 20 cent aan het ouderenfonds.

Ik vind het leuk om op deze manier met weinig moeite mee te helpen aan zo'n goede actie. Vorig jaar breide ik al voor Ter Gooi Ziekenhuizen voor mutsjes voor afrika, nu deze campagne.

Mijn doel is om de hele maand oktober elke dag een mutsje te breien, dat zou dan 31 mutsjes moeten opleveren voor de actie. een kleine druppel op de 100.000 die ze willen bereiken. Gelukkig vinden er in het hele land breimomenten plaats voor deze actie.

Hier alvast een impressie van de eerste 6 mutsjes.





een vrolijk geheel toch? Sommige mensen ruimen elke dag een kastje op....ik brei elke dag een mutsje deze maand!
Ook meedoen? ga naar de site van innocent smoothies en leef je uit!


At the moment I'm knitting mini hats for an action to get money for the eldery people.
When you buy a innocent smoothie in january they will donate 20 cents from each sold bottle for the eldery people. I like to help in this way to reach the amount of 100.000 mini hats!
Above already 6 of my creations. My goal is to knit every they a mini hat this month.

Reacties

Populaire posts van deze blog

poppenkleertjes

genaaide mega mindy cape

Gehaakte Polswarmers