mutsjestijd!

onze tweede dochter had afgelopen week last van oorontsteking en het mutsje van vorig jaar winter wat ze hierbij op wilde paste niet meer. daar moet wat op te vinden zijn dus het internet op voor een patroon. dit was nog best lastig voor een gratis patroon en voor een kind van 5 jaar. Uiteindelijk een patroontje aan gepast en in een dag een leuk vintage mutsje gehaakt.
Ze is er erg blij mee, en de andere kinderen willen nu ook....dus gelijk maar door gegaan, inmiddels zijn twee van de vier mutsjes klaar.
Heb je interesse? mail me dan voor een mutsje in de kleuren van jou kind, hij past zelfs op mijn hoofd....dus ik denk dat ik er voor mezelf ook nog een maak.....


Our second daughter had painfull ears last week and she liked to wear a hat. Only the hat from last winter didn't fit her anymore. After a long searce on the internet I found a pattern that I made especially fit for a 5 years old child.It became a nice vintage hat. She likes the result very much. Now my other children also like a new hat, so I finished already the second one. The hat also fits me, so I think I also make one for myself!
When you are interested please mail me, we can talk about nice collors....



de muts voor mijn dochter van 5 jaar
the hat for my daughter of 5 years

lief bloemetjes detail.
lovely flower detail.


de muts voor mijn dochter van 6 jaar
the hat for my daughter of 6 years

lief hartjes detail.
lovely hearts detail.

de twee mutsjes bij elkaar.
the two hats together.

Reacties

Populaire posts van deze blog

poppenkleertjes

genaaide mega mindy cape

Gehaakte Polswarmers