poppenkleertjes

Voor de poppenmoedervriendin van mijn zoon maakte ik onderstaande poppenkleren outfit. Ik vind het zelf erg leuk geworden. De patroontjes zijn zelf ontworpen met hulp van de maten van de pop. het showmodel is een pop van thuis, het officiele model is blank. Na de fotosessie heb ik nog wat roosjes op de muts genaaid als finishing touch. Op het moment doet mijn pols pijn van al het haken. Als het weer wat beter gaat zal ik een patroonbeschrijving maken op mijn patronenpagina.
de gehaakte poppenkleertjes
the chrochet dollclothes
setje muts, trui en broekje
pop met muts, trui en broek aan
pop met alles aan
de achterzijde van de pop



For the girlfriend of my son who loves dolls I made these clothes. I like them very much, almost to sweet to give away... The patterns I found out by myself with the sizes of the doll. The model showed on the pictures belongs to our family, the officiel doll is white. After the photoshoot I even made some roses on the hat, for a nice finishing touch. Now I have painfull arms, as soon it will be better I will write down the patterns down, on my patternpage.

Reacties

  1. Bij deze pop staan ze ook heel schattig, en handig dat je een model in de goede maat had. Bij Fleurtje passen ze perfect, ik vind het echt heel knap dat je dat zo zonder patroon doet. J is er nog steeds heel blij mee. Je mag de foto van Fleurtje er trouwens best bij zetten als je dat leuk vindt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

Gehaakte Polswarmers