vlinderpopje 1

voor mijn jongste dochter die de vrije peuterspeelzaal bezoekt (antroposofisch) ben ik een passende traktatie voor haar verjaardag aan het maken, vlinderpopjes. de eerste is af en ze was gelijk verliefd...
dit is het eerste resultaat, het is wat uitzoekwerk, maar ik hoop dat de overige 14 nu sneller gaan, ik hou jullie op de hoogte!
Ik maak ze trouwens van oude t-shirts, kleurig, low budget en recycling, helemaal de visie van de antroposofie. Later volgt nog een werkbeschrijving, en ze zijn over een tijdje ook te bestellen in mijn folder.
for my youngest daughter I started to make butterfly dolls as a give away for her birthday.
It's an antroposofic playground, so it fits in their vision.
My daughter was already in love by the first one...I will update you later of the other 14.
the first one is finished, made out of old t-shirts, cheep, collorfull and recycling!
Later one I will make an workdiscription and they will be for sale.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

poppenkleertjes

genaaide mega mindy cape

Gehaakte Polswarmers