bestellingtijd

Op dit moment ben ik druk met het maken van een bestelling. Naar aanleiding van de vlinderpopjes op de peuterspeelzaal van de jongste, bekeek een moeder dit blog, en zag de onderzetters die ik voor mijn zus maakte. Daar was ze zo enthousiast over, dat ze vroeg of ik voor haar ook deze onderzetters, maar ook 8 glazenonderzetters en 4 grote placemats wilde maken met vooral veel kleurtjes! Nou dat wilde ik wel. Mijn eerste bestelling buiten de familie om in deze hoeveelheid. Best spannend dus!! Ik wilde rond haken, maar dat is me nog niet gelukt. Gelukkig is de moeder ook enthousiast over mijn zeshoek, dus heb ik besloten daar voorlopig maar even mijn kracht van te maken dan. Komende week staan er nog twee placemats en de uiteindelijke onderzetters op het programma om te haken, ik hoef me dus niet te vervelen....:-)

 
the last week I have been bussy for an order. After my butterflydolls I received an order of one of the parents. the question was: 8 glassholders, 2 panholders, and 4 placemats. the question was also use a lot of collors, so I did....this week I still have to finish 2 panholders and 2 placemats, so I won't be bored....:-)

Reacties

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers