druk weekje...

deze week was best druk met haakwerkjes waarvan ik het resultaat nog niet allemaal kan laten zien.
een deel van wat ik haakte is namelijk voor de verjaardag van mijn schoonvader en aangezien die ook af en toe mijn blog bezoekt moet het nog even geheim houden. wat ik haakte is inmiddels verdubbeld in een mini en maxi versie, maar nog twee weekjes geduld en dan vind je het op mijn blog :-)

verder hadden we voorjaarsvakantie, en kochten we met de kinderen nieuwe schoenen, regenlaarzen en gympjes voor de schoolgym. Van die saaie zwarte die iedereen heeft....dus daar heeft deze mama wat op bedacht....
Ik pimpte ze met (natuurlijk) haakwerk.
zie hier het resultaat....


 
ook had ik nog een haakwerkje in te lossen voor de verjaardag van een vriendin. Zij wilde graag een gehaakte bloempotjas, dit had ik nog niet eerder gedaan maar vond het wel een leuke uitdaging natuurlijk.....hij is lekker kleurrijk geworden, ik hoop dat ze hem leuk gaat vinden. nu nog een gezellig voorjaarsbolletje erin en dan is het helemaal af.
 
 
en ik ben natuurlijk ook nog bezig met mijn crochet along waarvan ik geen idee nog steeds heb welke kant het opgaat. en ik begon aan eierdopjes, maar deze zijn nog niet rijp voor de foto.
komende week maar weer eens zien wat er uit mijn haaknaald rolt, mijn lieve echtgenoot ziet zoveel leuke dingen voorbij komen dat hij ook al orders voor in ons eigen stulpje begint te plaatsen....:-)
 
 
Last week I have been bussy with a lot of crochet, although it was springholiday for the children.
I made a birthdaypresent for my father in law, but it takes still two weeks until his birthday, so I have to wait with a photo, he is also visiting my blog....:-) the project I have crocheted is now in mini and maxi version....
 
We also bought new shoes for the children, rainboots and shoes voor the gym. The last ones are so boring and always the same, that I made something else out of it. And how could it be different than crochet....See the picture above for the result.
 
I also promised a friend of mine a nice plantpotcover, and however I never made it until now, I liked the challenge. It became a nice collorfull one. Now I hope she also likes it....
 
And ofcourse I am still bussy with my crochet along project, I have still no idear witch way it will take... I also started to make eggwarmers, but they are not yet finished enough to be shown on a picture, will be continued.
I will see what kind of projects will come out of my crochetneedle comming week, my husband is already planning orders for ourselves, he likes all the things that are passing by... :-)

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

poppenkleertjes

genaaide mega mindy cape

Gehaakte Polswarmers