eieren haken

Op de school van mijn kinderen hebben ze bij de kleuters elke keer een ander thema om mee te werken. Ze maken er dan ook echt leuke speelhoeken van.
Dit keer zal het thema boerderijwinkel zijn. ze vroegen spullen te leen, eierdozen, speeleieren, boerenkiel etc. Ik had wel eierdozen en liet me ontvallen dat ik wel speeleieren zou kunnen haken....dat werd gehoord, dus heb ik met de paasdagen een doos vol speeleieren gehaakt. Leuk om te doen, hoop dat de kinderen er lang mee zullen spelen.


At the school of my children the youngest children work with themes. They make also playcorners of the theme....very nice. This week the theme will be, farmshop, they asked for atributes, also playeggs.
I told them, I can crochet them.....they liked the idear, so I crochet 10 eggs with the easterndays....
I liked the project and I hope the children will play with it a lot.

Reacties

Populaire posts van deze blog

poppenkleertjes

genaaide mega mindy cape

Gehaakte Polswarmers