verjaardagskado

In mijn vorige berichtje schreef ik over een kado dat ik aan het haken was voor mijn bijna 1 jarig neefje. Ik had hem vrij snel af, maar wilde het nog even geheim houden omdat ik niet weet hoe vaak mijn schoonzusje op mijn blog kijkt. Inmiddels is mijn neefje verjaart, en hij was erg blij met zijn vliegtuig. Ik haakte het uit het boek cadeautjes haken voor de baby van Annemarie Arts, alleen met een andere kleurstelling en een ander accentje in de ramen.




 
In my last blogpost I wrote about a present I was bussy to crochet for my nephew. I was soon finished with it, but did not want to place it because of the fact that I don't know how often my sister in law is visiting my blog.... last saturday my nephew received his airplane and seemed to be happy with it.
I made it out of the book: crochet presents for the baby written by Annemarie Arts (in dutch)
I only used other collors and made another accent in the front windows.

Reacties

Populaire posts van deze blog

poppenkleertjes

genaaide mega mindy cape

Gehaakte Polswarmers