vakantie kadootje

Op vakantie deze zomer maakten de kinderen een vriendinnetje die jarig bleek te wezen de dag nadat wij weer zouden vertrekken. Dat vroeg om een klein kadootje natuurlijk. Ik had maar drie kleuren wol mee op vakantie, en de kinderen hadden wat kraaltjes mee. Ik had van mijn zus tijdens de vakantie wat theezakjes gekregen en met deze ingredienten maakte ik het volgende portomoneetje.
Volgens mij viel het wel in de smaak.



On our holiday the children made friends with a girl who had birthday the day after we left. Presenttime ofcourse! I only had three collors of yarn with me, the children took some beats with them and my sister gave me some teabags, with these ingredients I made this present.
It seems she liked it.






Reacties

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers