gehaakte t-shirts

een tijd geleden maakte ik met een nicht/vriendin een afspraak om eindelijk weer eens in Belgie op visite te gaan. Dit was al veel te lang geleden en inmiddels had ze al een tweede kindje rondlopen waar ik veel over gehoord had maar nog niet in het echt gezien had....(geadopteerd)
Omdat ze veel speelgoed niet echt leuk vind en een behoorlijke eigen smaak heeft van wat ze leuk vind in overleg een kadootje gezocht.
Ze wilde me uitdagen eens iets anders te haken dan ik nu doe en vroeg twee gehaakte t-shirts voor de kinderen en met de ingredienten fel en voertuigen en geen roze en vlinders ben ik aan de gang gegaan.

Voor haar zoontje werd het een fel shirt met een gehaakte auto en stoplicht uit het boekje slingers haken.
Voor haar dochtertje werd het een licht shirt met fijn gehaakte bloemen en vlinders, een beetje roze tint maar niet echt roze.

afgelopen weekeinde zijn ze kado gedaan en ik had een tevreden gezinnetje dus missie geslaagd :-)





a while ago I made an appointment with my nice/friend to visit them in Belgium since a long time.
In the mean time they adopted another child and I heard a lot about her but never saw her for real...
Because my nice don't like much toys and knows what she doesn't like at all I asked her what to take with me for present.

She found me a challenge, to crochet something different as I am mostly used to. She asked me for two shirts with a crocheted application. The only ingredients she gave me was some collours and cars and butterfly's.

For her son I made a shirt with a crochted car and trafficlight out of the book: slingers haken.
For her daughter I made a shirt with lovely flowers and butterfly's

Last weekend they have been given away and I received nice compliments, so mission succeeded!







Reacties

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers