teckeltje

Een paar weken terug vierde een vriendinnetje van mijn oudste dochter haar partijtje. Natuurlijk waren we op zoek naar een leuk kadootje voor de jarige wat ook betaalbaar was.
Vorig jaar was mijn andere dochter op het partijtje van haar broertje en toen had ik twee angry birds gehaakt, die nog steeds het favoriete speelgoed blijken te zijn.

Dat bracht mij op het idee om dit keer een knuffeltje te haken. Hond en poes zijn favoriet, dus op zoek naar een patroon, dat vond ik uiteindelijk hier
De jarige is er erg blij mee heb ik inmiddels gehoord, het hondje is takkie gedoopt en mag mee naar bed en overal in huis aan een riempje mee naar toe. Leuk te horen!





A while ago my eldest daughter had a birthdayparty of a friend. Of course we were looking after a nice and not to expensive present for her.
A year ago my other daughter went to the birthdayparty of her brother and then I made two angry birds, it became his favorit toys, so I thought it would be nice to crochet also something for her.

Her favorit animals are cats and dogs, so after looking on the internet I found a nice teckel pattern see above for the link.
I heard last week the teckel is named takkie and goes everywhere with her, to bed and during playing time. Nice to hear!

Reacties

Populaire posts van deze blog

poppenkleertjes

genaaide mega mindy cape

Gehaakte Polswarmers