verjaardags give aways

omdat onze oudste en jongste twee weken met elkaar verschillen wat verjaardag betreft, vieren we het voor het gemak van de familie vaak in een keer.
Omdat het dan dus een groter feest is, probeer ik vaak voor de neefjes en nichtje wat leuks mee te geven naar huis.
Dit jaar was dat echt laatste moment werk en dus even zoeken wat te doen.

Voor mijn oudste drie neefjes werd het een vilten angry bird die de oudste gaat trakteren.
Voor mijn nichtje en onze meiden werd het een vilten ketting met een grote knoop erop.
Voor mijn op 1 na jongste neefje een kleurboekje met potloodjes, hij is anderhalf en een lastige leeftijd voor een snelle knutsel helaas.
voor mijn jongste neefje van drie maanden een vlinderpopje zoals ik vorig jaar maakte voor onze jongste op de peuterspeelzaal, waarvan ook het patroon op deze site staat.

Iedereen had er volgens mij wel schik van.





 
my oldest en youngest child are having birthday two weeks after eachother, so mostly we celebrate it in one day for the family. Because it is a bigger party I like to make mostly something to give away for my nieces and nephews. This year I made for my oldest nephews an angry bird.
For my niece and my daughters I made chains of felt with a big button on it.
for my youngest nephew of three months old an butterflydoll you can find the pattern also on my blog, and for my other nephew of one and a half years old the time was to short to make something so I gave him a small colorbook and pencils.
I think they like the idear of getting something at least....

Reacties

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers