verjaardagskadootjes

vorige maand was mijn zus jarig en een vriendin. Voor beiden vond ik het leuk om weer een kadootje zelf te maken. Dit keer voor beide dames gehaakte onderzetters. Voor mijn zus was het een aanvulling op haar kado van vorig jaar, wat toen al beloofd was. Voor mijn vriendin een navolging van een korte haakcursus die ik aan haar gaf over het rond haken van een mutsje. de onderzetters zijn met het zelfde patroon gehaakt, alleen dan maar tien rondes meerderen en dan een schulprandje in plaats van doorgaan tot de lengte van een muts.

Beide dames hebben inmiddels hun kado ontvangen en ik denk in gebruik genomen. Altijd handig toch, nuttige kado's?
voor mijn vriendin
for my friend


voor mijn zus
for my sister

last month I made some presents for my sister and a friend who had birthday.
For my sister it was promised already a year ago during her last birthday....for my friend it was related to a small crochet workshop I gave her how to crochet hads. this is the same pattern only smaller. For these you stop after 10 rows, a hat is a bit larger.

At this moment I hope they use their gifts. Always handy to get usefull gifts or not....?

Reacties

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers