vilten angry birds

Mijn zoon is komende week jarig, en wilde graag trakteren op angry birds, het liefst gehaakt maar dat ging me echt te ver voor de klas, daar ging teveel tijd in zitten.
Dus hebben we een compromis gesloten en heb ik naar een patroon gezocht op internet van vilten angrybirds. Uiteindelijk vond ik een papieren patroon hier deze maakte ik na in vilten versie. Zoonlief is er in ieder geval helemaal blij mee en ik hoop dat zijn klasgenoten dat ook vinden, want als je 11 word moet het natuurlijk wel een beetje stoer zijn :-)



alle losse onderdelen....voor een sleutelhanger
all seperate parts for a keycord....

en dan is het in elkaar genaaid...
and then everything is sewn together

de rode en de gele variant
the red and yellow one

de hele familie bij elkaar.
the whole family together

My son has birthday coming week and he would like me to make a lot of angry birds of crochet for the class, but that would be a lot of work!
so we made a compromise, I made angry birds out of felt. It was hard to find a pattern of it, but when you click on the link above you see the picture I used as pattern.
Now I finished all of them and I hope the class will like it. For the moment my son already does! He becomes 11 so it has not to be childish :-)
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

poppenkleertjes

genaaide mega mindy cape

Gehaakte Polswarmers