slinger

Omdat ik toch in feeststemming zat met mijn heksenhoedjes en ik straks mijn eerste marktkraampje feestelijk wil laten zijn, haakte ik ook gelijk een gezellige slinger, die inmiddels al een tijdje voor mijn raam hangt. Ik haalde het patroon uit het boekje slingers haken. Het koord ertussen is gewoon van lossen gehaakt.
Zo maken we van elke dag nu een feestje.


Because of the fact I was bussy with birthday crochet of the witchheads, and I like to dress up my first markettable nicely, I decided to crochet a guirlande. It hangs great before my window already a few weeks....I made the pattern out of the book: crochet guirlandes. The cord in between is made out of single crochets. Every day is a party day at the moment....





de rechterkant van de slinger
close up of the right side

de linkerkant van de slinger
close up of the left side

Reacties

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers