eerste viltproject in wording

gisteren druk bezig geweest met een viltproject en ik moet zeggen dat ik best trots ben op mezelf!
Ik heb het vroeger wel eens geprobeerd, maar dan werd het nooit wat ik wilde en deze is aardig geslaagd. Tuurlijk zijn er nog verbeterpunten, maar voor een eerste keer sinds lange tijd heb ik toch een tevreden gevoel. Alleen nog een rokje maken, maar dat volgt ook nog wel.

Yesterday I have been bussy with a feltproject. And I must say that I am proud of myself!
In the past I tryed it sometimes, but it never turned out in what I wanted.
Of course there are some parts not perfect, but this first time since a long while, gives me a happy feeling.
Now only make a skirt for the doll, but that will follow.


Reacties

Populaire posts van deze blog

poppenkleertjes

genaaide mega mindy cape

Gehaakte Polswarmers