bestelling en kadootje

Tjonge, terwijl ik al mijn blogposten schrijf kom ik er achter dat ik drukker ben geweest met dingen maken dan ik zelf dacht....
Ook nog voor de vakantie, een bestelling gekregen voor gehaakte zomerslippers in de kleuren van de vierdaagse. Ze hebben vier dagen trots aan de tassen mogen bungelen :-)

Ik maakte ze ook als sleutelhanger voor de juffen van de peuterspeelzaal om ze een fijne zomervakantie te wensen.


Wauw, I have been more bussy the last time then I thought....I reconized while writing my blog.
Also before the holiday I received an order to make flip flops as keyholder in the colors of the 4 daywalk in holland.

I also made the flip flops for the teatchers of the childrenplayground to wish them a nice summerholiday.






Reacties

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers