de tijd vliegt...

Tjonge, wat vliegt de tijd weer onder mijn handen vandaan! En als ik me nu zou vervelen....maar nee, ik heb het gewoonweg weer te druk om te bloggen.
Waar ik allemaal mee bezig ben? (geweest.....)

1) mijn 365 dagen deken project, de stand is nog 35 vierkanten afmaken en dan nog 265 stuks aan elkaar zetten. Ik ga het einde van het jaar er niet voor halen denk ik, maar ik heb dan ook genoeg andere dingen tussendoor gehad waardoor ik de vertraging voor mezelf "legaal"vind.

2) voor sinterklaas heb ik maar liefst vier knuffels in elkaar gehaakt en ik kan je vertellen, ze zijn met liefde omarmt! De kinderen genieten van ze en dat maakt mij blij omdat het al die weken s avonds haken meer dan waard is geweest!



3) Ik ben me aan het voorbereiden op een kerstmarkt in het oosten van het land, dat betekent dus haken om een voorraad te maken en dat is best lastig tussen allerlei afspraken, werken en huishouden door. Maar ik doe wat ik kan en ik heb gelukkig mijn blog en mijn voorbeeldenmap nog.

4) Ik volg ondertussen ook een naaicursus sinds een tijdje en dat vraagt andere tijd van me, inmiddels al wel twee werkstukken afgerond, een mooie rok voor mezelf en een turntas voor de oudste dochter, ook van sint en wat is ze er wijs mee!



Ik denk dat dat naast het bakken van veel pepernoten en speculaas de laatste weken wel de belangrijkste dingen zijn waar ik me mee bezig heb gehouden, afgezien van de kinderen en het werk natuurlijk en niet te vergeten mijn lieve echtgenoot :-) en mijn moeder.



Ik ga deze komende twee weken proberen de foto's op de computer te zetten, zodat er ook beeld bij de tekst komt, maar voor nu weten jullie dat ik nog leef :-))

word vervolgt.....
En een dag later alle foto's toe gevoegd yeah!

een mooie foto na een bezoek aan schoonfamilie op de snelweg
just a nice picture after a visit of family in law on the highway



Last time was too busy to blog again. I did a lot, I only didn't find the time to blog about it. What made me so bussy?

1) my granny square blancket. Still 35 squares to go and then stitch them together, still 265 squares. I don't make it before the next year, but their where many things in between why I did not succeed. I don't feel quilty about it...

2) I made 4 nice stuffed animals for Sinterklaas. The children liked it the most of the presents, that is worth all the evenings of crochet the last month! 

3) I am preparing for a christmas market in the east of holland. I still have to make new things to sell, but I also can count on my portfolio and my blog.

4) I also started to follow a sewingcourse, that takes some other time. I made already a nice skirt for myself and a gymnasticc bag also given during sinterklaas for my eldest daughter. She is so happy with it! 

And ofcourse I am busy with housekeeping, the children, working, my loving husband and my mother.

In the coming two weeks I will try to place the photo's on my blog than this story will be visual too but for now you know I am still alive :-))

will be continued....one day later pictures are included yeah!

Reacties

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers