februari 2015

In februari hadden we aan het begin al gelijk de tweede verjaardag. Dit keer werd onze oudste alweer 12! waar blijft de tijd....
De verjaardag thuis hadden we al twee in een gevierd met de jongste, op school hoefde hij geen zelfgemaakte traktaties, dus op het bakken na was het voor mij een makkie dit keer.
Wel maakte ik voor hem een mooie feestbloes met naailes....alles wat maar ingewikkeld is zat wel in het patroon geloof ik.....een opgave dus maar een superresultaat en een trotse mama.

Ik haakte ook nog weer een bestelling voor mijn schoonmoeder weg, een leuke lieve groene kikker.
Ik naaide nog blinddoeken voor de klas maar die hebben de foto niet gehaald....
Ik naaide een boekenlegger van vilt voor een turnvriendinnetje van onze dochter, op de achterkant staat haar naam.

Ik was lang bezig met het borduren van een veiligheidshesje voor onze slechthorende dochter zodat ze beter opvalt in het verkeer en ik repareerde een goede winterjas door er een nieuwe rits in te zetten een klus maar het is het waard.

En ik naaide van een aantal oude t shirts mijn eigen gruitzakken voor mee naar de winkel, ik ben zo klaar met al die papieren en plastic tasjes om het in te doen! ik gebruik ze al veel en het geeft zo'n goed gevoel! Krijg zelfs in de winkel aan de kassa leuke complimenten.

Verder was het voorjaarsvakantie, dus vooral veel met de kinderen bezig geweest in plaats van veel knutselen.

In february we had already in the beginning our second birthdayparty, this time our eldest became 12 years! time flies...
the birthday at home was already celebrated last month and for the class and teatchers he did not want selfmade stuff, so that was an easy job for me.
I sewed a blouse, during sewingcourse, that was quit difficult, I think everything witch can be difficult was inside....But thanks to my teatcher I succeeded and I liked the result, I was a proud mom that day!

I crochet also an order for my mother in law, a nice cute green frog.
I sewed also blindtowels for the class but they didn't reached the photo...

I sewed a bookmark for a friend of my daughter, on the bag I made her name, all out of felt.
I was bussy for a long time to embrodder a safetyjacket for our bad hearing daughter, to bike more safe in the traffic and I repaired a good wintercoat to make a new zipper into it. A hard job but it's worth it!

And I sew from old t shirts shopping bags for fruit and vegetables to take along while shopping,  I got sick of all the paper and plastic bags I needed to transport. I use them already a while and it gives me such a good feeling! I even receive nice compliments of the storecrew.


It was also spring holiday, so I spend a lot of time with the children instead of being bussy a lot with crafting.

de genaaide bloes
the sewed blouse

een winterjas voorzien van nieuwe rits
repair the zipper of a wintercoat

boekenlegger gemaakt voor een turnvriendinnetje dochter
made a bookmark for a friend of my daughter

eigen gruitzakjes gemaakt voor de winkel tegen plastic afval
own bags for the shop to waste no plastic bags anymore

de gehaakte bestelling
the crocheted order

veiligheidshestje met slechthorend logo voor in verkeer
safetyjacket with bad hearing logo for in the trafic

Reacties

Populaire posts van deze blog

poppenkleertjes

genaaide mega mindy cape

Gehaakte Polswarmers