overzicht juni

Eindelijk weer eens de tijd gevonden voor een paar updates op mijn blog om jullie te laten zien waar ik de laatste maanden druk mee ben geweest....en druk was het....laatste weken van school, erg druk met de hele week oefenen met groep acht voor de musical. Ik deed de regie, attributen en kleding veel al alleen, dus veel werk. Er was nog een jarig kind die ook een partijtje verdiende, een gezellige traktatie, een mooie feestjurk en versiering. En de nodige partijtjes van vriendjes kondigden zich ook  nog even aan, dus even wat kado's haken. Vervelen deed ik me niet.


Finally I found some time to update my blog to show you what I did the last couple of months.
And bussy it was....The last weeks of school, bussy with the musical of the last group, I did the regie, atributes and clothes almost alone, so a lot of work.
I had a birthday of my daughter, she deserved a nice party, a nice dress, a give away and decorations. There where also some party's of schoolfriends and I crocheted the gifts.
I wasn't bored at all....


een haakbestelling van de markt.
a crochet order from the market

een genaaide musicaljurk
a musicaldress sewed by my

close up

raamtekening dochter
window painting daughter


verjaardagsjurk dochter zelf genaaid
handmade birthdaydress daughter

de traktatie
the give away


avenger masker voor een vriendje
avenger mask for boyfriend


tweede avengermasker vriendje
second avengermask boyfriend




Reacties

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers