De tijd vliegt....

Gisteren leverde ik een haakbestelling af bij een vriendin. Die vroeg of ze het op facebook mocht plaatsen. Ja leuk, geen probleem. Ik melde nog, je kunt ook mijn blog erbij vermelden, leuk! Wie weet komen er nog meer bestellingen, leuk!
Mijn zus las dit en besloot ook heel lief een linkje te plaatsen omdat ze trots is op wat ik allemaal maak. Zo lief van haar. Alleen, toen drong het tot me door dat al die mensen die misschien gaan kijken een blog vinden van alweer bijna een jaar geleden....
En stil gezeten heb ik niet bepaald. Eigenlijk heb ik non stop haak, brei of naaiprojecten voor mezelf maar vaak voor een ander en komt het er niet van het resultaat hier weer te tonen.
Ik twitter het meestal wel gelijk, dus dat is een goede weg om me up to date te volgen :-) ik merk dat vier kinderen, mantelzorg en werk veel zijn om ook dit kanaal te blijven bij houden maar toch wil ik er niet mee stoppen. Zo knap hoe sommige mensen discipline hebben in hun blog! Maar goed, ik ga proberen zover de foto's die ik kan vinden op mijn computer het toelaten het blog een beetje te updaten.

Yesterday I delivered an crochet order. My friend asked if she was allowed to post it on Facebook.
Yes sure, no problem! Who knows it will lead to more orders? Also my sister mentioned it on Facebook told she is so proud on her sister...so sweet.
But than I started to realize that my latest blog post is almost a year ago....
I wasn't quiet at all in the meanwhile, I have almost always a project on the go. Crochet, knitting, sewing, sometimes for myself, most of the times for others.
Twitter is the most updated canal to follow me in this projects, that is a fast medium to use, this takes more time and is sometimes hard to continue in my live with 4 children, work and taking care. Although I will not decide to stop this blog.
It is so respectfull how people have discipline in this.
I will try to update in this post as far as my computer will give me the photo's.


Herfstprojecten 2016 (autumn projects)

deurstoppers voor in huis.

kadootje vriendinnetje

genaaid van gekregen stof voor dochter

decemberprojecten 2016 (december projects)

deken in de maak voor dochter

elsa jurk dochter van gerecycled materiaal

handzame werktas manlief

even snel een wintermuts dochter 1

wintermuts dochter 2

wintermuts dochter 3

kussen zoonlief na onze Israel vakantie

kado tas turnvriendin

sloffen voor de koude wintervoeten

slofsokken dochter lief

surprises voor school samen met de kinderen

uiteindelijk drie keer bestelling elsa en olaf

kerstmusical project, twee sombrero's en ook nog twee poncho's

kerstpakketjes manlief met oa gehaakte sterretjes

twee pyamabroeken dochter en gestylde t shirts

nieuwe barbie outfit nadat breien en haken niet lukten



zelf gemaakt twister van oud laken. Draaischijf als app op computer

stoelkussens vernieuwd. Groen is nieuwe versie

tafelkleed genaaid van oude placemats voor onze shabbatsvieringen

Projecten 2017 (en een hoop tussendoor waar geen foto van is helaas)
kadootje vriendin onderzetters maal twee

kadootje hulpverleners moeder toen zij van verpleeghuis naar verpleeghuis verhuisde

draadjes afhechten bij pixeldeken gouden koepel zoon

traktatie school voor ons paaskind wat 11 werd.

gekregen t shirt pimpen

voorbereidingen lente markt peuterspeelzaal. Helaas te weinig foto's gemaakt

verjaardagskado buurmeisje

verjaardagskado schoolvriendinnetje



gehaakte deken voor verjaardag dochter

7 genaaide schorten en pannenlappen voor de juffen van school voor juffendag

kadootje vriendinnetje school

kadootje vriendinnetje school

twee keer gehaakt voor vriendinnetjes van school

drie keer voor bedankje mentoren school zoon ism zoon
4 schorten om te versieren tijdens bakfeestje dochter met pannenlappen (niet op foto)

en de blikjesbestelling waar deze blog uiteindelijk mee begon
 En nog best wel wat meer dingen die dus niet op de foto zijn beland omdat ik het vergeten ben of  ze op een ander toestel terecht zijn gekomen....
Ik haakte bijvoorbeeld nog een thee serviesje, meer onderzetters, mandjes, een kleine giraffe, keppeltje voor de musical. Ik naaide 3 engelen jurken voor de lichtjestocht van de kerk.
ach het houd me in ieder geval lekker bezig en dat is waar ik het meeste van geniet.
Nu maar weer gauw verder aan de volgende bestellingen.
Hopelijk tot snel!

Sorry for no translation under the photo's. sometimes it's hard to find the right words and I think you will understand what I have made.
A lot of projects I missed on the photo's because I forgot or because they are stored somewhere else.
I made also a teapot, cups etc. out of crochet, glass holders, baskets, small giraffe, angel dresses for church etc. It is keeping me going and that is what I like the most.
For now I going to continue more projects, hope to meet you soon again! 

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers