afgemaakte ufo

Omdat ik even zoekende ben tussen een balans in diverse projecten en school met allerlei huiswerk en opdrachten straks heb ik maar eens een project opgenomen om af te maken.
Vorig jaar waren we in Israel op vakantie en heb ik daar ter plekke twee leuke bolletjes garen gekocht, gemeleerd verloop garen in mijn favoriete blauwe kleur.
Ik was aan een sjaaltje begonnen waarvan ik het patroon uit mijn hoofd ken dus er weinig over na hoef te denken, ideaal voor een vakantie dus.
Alleen eenmaal thuis wist ik niet of ik het wilde afmaken en zo belandde het een jaar lang in de kast, tot ik die van de week ging opruimen, het terug vond en dus zoekende was naar een makkelijk tussendoor project.
Ik haakte verder tot een mooie lengte en toen bedacht ik me dat het praktischer is met schoonmaakwerk enz om een colsjaaltje ervan te maken. Zo gezegd zo gedaan. Sjaaltje afgehecht en de uiteinden aan elkaar gehaakt. Ik vind het een mooi en luchtig geheel geworden. Zo is mijn souvenir sjaal dan toch nog af gekomen!

Because I am surching for more balans in school and other projects I took an unfinished project.
Last year we went on holiday to Israel and there I bought some yarn. Nice and colourfull in my favorite color blue.
I started a scarve, I know the pattern by heart, and what is more easy during a holiday?
Only, once back home I didn't know if I liked it that much to finish it.
It was stored for a year in the cubboard and by cleaning up this week I found it back.
I finished it untill a nice length and than decided that it would be easy in my work to make it round.
So I sew the ends together and now I am sattisfied about my holliday scarve.

in het echt is hij helderder blauw
in real it is more blue collored.



Reacties

Populaire posts van deze blog

poppenkleertjes

genaaide mega mindy cape

Gehaakte Polswarmers