vakantie borduren

Ik schreef in mijn laatste blog al over een borduurwerk waar ik 17 jaar geleden aan begon....het heeft heel lang stil gelegen omdat ik me in de tijd dat de kinderen klein waren niet goed kon concentreren op het kruisjes tellen en sinds een jaar of twee gaat het mee op vakantie omdat de kinderen dan lekker zelf buiten spelen of naar de animatie zijn. Het is een wat meer niets moet en alles mag cultuur en dan is het makkelijker om te tellen vind ik.

Deze vakantie heb ik het weer uit de zak gehaald en maar liefst vier letters zijn er in drie weken af geborduurd, dat wil zeggen....de kruisjes, alle lijntjes komen wel als het helemaal af is, dan weet ik hoeveel zwart garen er over is.

Inmiddels is de vakantie weer over en is het weer terug in de zak beland omdat er nog weer andere plichten en af te maken werken roepen....

In my latest blog I wrote already about holiday embrodering. I have an unfinished project for already 17 years. I found it to hard when my children where young to concentrate in counting.
the last two years I started to take it along in holiday's, because of the nothing have to be culture.
When work and children not has to be done so much it is easier to count.

This holiday I spend three weeks to embroder. I finished four letters of the alfabet! I finished the cross stitch, the last lines I will finished in the end when I know how much I have left of the black collor.

The holiday finished already a week and the embroder project is back into the bag because of  the other things that need my attention (again)

zo vond ik het terug na twee jaar in de zak
This was the start after 2 years no progress

De O is af

de N is gelukt

De G is ook klaar

En de F als laatste voor deze vakantie



Reacties

Populaire posts van deze blog

genaaide mega mindy cape

poppenkleertjes

Gehaakte Polswarmers